Інформатика 7-Б клас

Любі учні! Знову ми на дистанційному навчанні, знову завдання онлайн. Але не сумуємо, беремось за роботу. На даній сторінці ви будуте бачити завдання. Якщо виникають питання пишіть коментарі чи на вайбер 0661264176, або електронну пошту valentinaogniak@gmail.com. Бажаю всім успіхів та терпіння!!!    

Всі посилання виділені синім кольором (натискайте на них та переходите на потрібні сторінки)  

08.02.22 р.

Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення





План уроку:

1. В робочому зошиті записати число практична робота, тема.

2. В зошиті за інструкцією оформити 1,2 і 3(високий рівень) завдання відповідно до вимог середовища програмування. Реалізацію в середовищі програмування, за вашими конспектами проведемо на наступному уроці.

 Практична робота №7

 Тема: Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення 

Завдання №1 «Ранкова пробіжка»: 

В перший день спортсмен пробіг x кілометрів, а потім він кожен день збільшував пробіг на 10% від попереднього значення. За даним числом y визначте номер дня, за який пробіг спортсмена складе не менше y кілометрів. Програма повинна вивести одне натуральне число z. 

Інструкція до виконання завдання 1:

 1. Запустіть середовище програмування . 

2. За допомогою команди input введіть значення кілометрів х та у. 

3. Змінній z присвойте значення 1.

 4. За допомогою оператора while знайдіть номер дня, за який пробіг спортсмена складе не менше у кілометрів: while x < y: x = x * 1.1 z = z + 1.

 5. Збережіть файл програми з іменем Ранкова пробіжка. 

Завдання №2 «Степінь числа»:
 Дано дійсне число A і ціле число N (N > 0). Використовуючи один цикл, вивести всі цілі степені числа A від 1 до N.

 Інструкція до виконання завдання 2:

 1. Запустіть середовище програмування .

 2. За допомогою команди input введіть значення чисел А (float) і N (int). 

3. Змінній P присвойте значення 1. 

4. За допомогою оператора for знайти степені числа А: for i in range (1, N+1): P=P*A 

5. Вивести значення Р на екран.

 6. Збережіть файл програми з іменем Степінь числа.

 Завдання №3 «Кількість елементів, рівних максимуму»:
 Послідовність складається з натуральних чисел і завершується числом 0. Визначте, яка кількість елементів цієї послідовності, рівних її найбільшому елементу. Вводиться послідовність цілих чисел, що закінчується числом 0 (саме число 0 в послідовність не входить, а служить ознакою її закінчення). Реалізуйте відповідну програму в середовищі програмування. Збережіть файл програми з іменем Кількість елементів, рівних максимуму. 

4. Фізкультхвилинка



4. Засвоєння нових знань формування вмінь
Підручник с.68 вправа 2. (п.7 Збережіть презентацію!!!)
Матеріал для виконання вправи (завантажте для виконання):  https://drive.google.com/file/d/114TtMKbVHny08e-jgqEfhYWnDcti_xMD/view?usp=sharing

Вправи для очей


5. Підбиття підсумків уроку
Пройти тест за посиланням: https://forms.gle/x6FtXnHpnUD4DMUUA

Немає коментарів:

Дописати коментар

Всеукраїнська школа онлайн   Learningapps Мій клас